لیست اخبار صفحه :20
هوشمندسازی، حکمرانی و مدیریت بحران؛ محورهای اصلی دوره آموزشی مدیران بیمارستان‌ها
دکتر سالاری مطرح کرد:

هوشمندسازی، حکمرانی و مدیریت بحران؛ محورهای اصلی دوره آموزشی مدیران بیمارستان‌ها

مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: هدف از برگزاری دوره آموزشی مدیران بیمارستان‌ها، ارتقا توانمندی‌های مدیریتی و رهبری مدیران و بهبود کیفیت خدمات درمانی است.

اولین ماژول دوره ظرفیت‌سازی مدیران بیمارستان‌ها با موضوع «حکمرانی و رهبری در نظام سلامت» برگزار شد
به همت معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی ایران؛

اولین ماژول دوره ظرفیت‌سازی مدیران بیمارستان‌ها با موضوع «حکمرانی و رهبری در نظام سلامت» برگزار شد

دوره ظرفیت‌سازی مدیران بیمارستان‌ها با محور «حکمرانی و رهبری در نظام سلامت» از صبح امروز در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز شد و اولین ماژول آن به مدت ۲ روز برگزار می‌شود.

رقابت‌های شنای بانوان دانشگاه با معرفی مدال‌آوران برتر پایان یافت

رقابت‌های شنای بانوان دانشگاه با معرفی مدال‌آوران برتر پایان یافت

در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس، رقابت‌های شنای بانوان دانشگاه با حضور پرشور کارکنان مراکز تابعه در استخر مجموعه ورزش‌های آبی برگزار شد. این مسابقات در دو رده سنی و در رشته‌های تخصصی کرال سینه و شنای قورباغه، صحنه‌ای از تلاش، انگیزه و همدلی بانوان ورزشکار را به نمایش گذاشت و با معرفی مدال‌آوران برتر به پایان رسید.